Help het G-team van De Meer

5 augustus 2020 - Door: Voetbalcommissie

Het G-team van De Meer doet mee met de sponsor actie van Deen supermarkt. In de Deen aan de Rijnstraat in Amsterdam staat een speciale display met een koker voor De Meer. Doneer je munt(en) daar ter plekke, of (in het geval je niet in de Rijnstraat je boodschappen doet of daar in de buurt woont) neem contact op met teambegeleider Paul du Crocq via kookwinkel(at)msn.com. Paul zal er dan voor zorgen dat jouw munten in de koker op de Rijnstraat komen.

Hoe meer munten de vereniging ontvangt, hoe groter de sponsorbijdrage. Dus allemaal lekker boodschappen doen bij de Deen de komende weken. Zo steunen wij samen de vereniging en het G-team in het bijzonder. De actie start op zondag 16 augustus tot begin september.

Namens de spelers van De Meer G1 alvast bedankt!