Goed geslaagd paastoernooi

2 april 2024 - Door: Bestuur

Afgelopen weekend heeft bij onze club het traditionele Paastoernooi plaatsgevonden. Het was van de organisatie een gedurfde, hernieuwde uitgave van de bij onze club al jarenlange bekende activiteit met Pasen. Gedurfd, met het uitnodigen van veel andere clubs met meer dan 85 teams. Dat zijn totaal ongeveer zo’n duizend jongens en meisjes.

Dat vraagt om een perfecte organisatie en deze was er dan ook. Met zoveel mensen op één dag zovele wedstrijden spelen en dan nagenoeg geen klachten van wie dan ook, dan heb je het heel erg goed gedaan. Het weer, er was al dagenlang voor deze dag heel veel regen voorspeld, werkte ook nog eens mee. Geen spatje regen gehad de hele dag.

Namens het bestuur wil ik graag iedereen bedanken die hier aan heeft meegewerkt.

Dat zijn de mensen van de jeugdcommissie, de scheidsrechters en natuurlijk ook de vele andere vrijwilligers voor de nodige taken op en rond de velden en in de kantine. Jullie hebben het fantastisch gedaan en hiermee weer een mooi visitekaartje afgegeven voor onze prachtige club.

Leo van Vuuren
Voorzitter s.v. De Meer