Nieuw sponsorplan

3 april 2024 - Door: Sponsorcommissie

Beste speler, speelster, ouder of supporter van De Meer, we hebben iets nieuws! Een prachtig sponsorplan, wat je nu kunt bekijken. Met nieuwe sponsorgelden wil de club investeren in o.a. de jeugdopleiding, in verduurzaming van het clubgebouw, een schitterend terras of in goed trainingsmateriaal voor alle teams. Wellicht zelfs een tribune... Zou wat zijn toch?

De eerste nieuwe sponsoren doen al mee! Zodat we nog lang kunnen blijven genieten van alles wat onze vereniging zo goed en gezellig maakt. Is jouw bedrijf of werkgever geïnteresseerd om sponsor te worden? Hang jij volgend seizoen met jouw bord aan het gloednieuwe eerste veld?

Aarzel dan niet langer! En kom met ons in contact via sponsoring(at)svdemeer.nl

Sportieve groet,

De sponsorcommissie van De Meer
Carla van Wageningen, Bart van Vuuren, Krys Zwaga, Thomas Gesink en Kees Rikkers