100-jarig bestaan

Op 10 februari 1918 werd de Roomsch-Katholieke Watergraafsmeersche Voetbalvereniging opgericht. Dat betekent dat onze club, nu s.v. De Meer, dit voetbaljaar de 100-jarige leeftijd bereikt en dat moet natuurlijk gevierd worden! Het hele jaar door zijn er verschillende festiviteiten gepland die in het teken staan van het 100-jarig bestaan. We zullen vast een tipje van de sluier oplichten zodat je het in je agenda kunt zetten.

Na op 9 februari de officiële instanties te hebben ontvangen, vieren we op zaterdag 10 februari in het clubhuis onze verjaardag met een groot feest voor al onze leden! Verschillende activiteiten zullen dit jaar in het teken staan van het 100-jarige bestaan. Ook aan het eind van het voetbalseizoen, als warmer weer is aangebroken, wordt een aantal activiteiten georganiseerd om dit feestelijke jaar af te sluiten. Denk daarbij aan een reünie, een middag voor de jeugd en natuurlijk het traditionele Meerlennium (Centennium?) toernooi met een groot feest als afsluiter!

Genoeg om naar uit te kijken, toch? Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in! Voor de organisatie van alle festiviteiten hebben we natuurlijk assistentie nodig (vele handjes enz…).

Wil je op de hoogte blijven van de festiviteiten volg dan s.v. De Meer op Facebook of houd de jubileumpagina op de website in de gaten.

Vriendelijke groet,

De commissie voor het 100-jarig bestaan