In memoriam: Henk Balijon

30 oktober 2023 - Door: Bestuur

Tot ons grote verdriet kregen wij afgelopen donderdag, 26 oktober, het vreselijke nieuws dat Henk Balijon op 71 jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Henk is de vader van Daan en Yan Balijon (Zondag 3) en al meer dan 30 jaar een trouwe supporter van s.v. De Meer. Samen met zijn vrouw Berry waren zij altijd fanatieke supporters langs de lijn.

Henk was samen met Berry op weg naar Mexico toen in het vliegtuig tijdens de vlucht een hartaanval hem fataal werd. Directe hulp in het toestel mocht niet baten, eenmaal op de grond in Mexico was Henk helaas al overleden.

Henk heeft in al die jaren dat hij door zijn zoons verbonden was aan De Meer meerdere vrijwilligerstaken voor zijn rekening genomen. Zo was Henk meermaals elftalbegeleider van meerdere jeugdelftallen en heeft hij jarenlang samen met Berry de kleine bar bemand tijdens het traditionele Paastoernooi van De Meer.

Ons verdriet is groot, we gaan Henk ontzettend missen en wensen alle familieleden en vrienden van Henk enorm veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.