Inschrijven voor KNVB voetbaldagen

14 januari 2011

Vanaf maandagochtend 7 februari 2011 kunnen jongens en meisjes, leden en niet-leden, geboren 1 januari 1997 tot en met 31 december 2002, zich weer inschrijven voor de KNVB Voetbaldagen 2011 van District West I.
Tijdens de KNVB Voetbaldagen krijgen de deelnemers, onder leiding staat van gediplomeerde trainers, een gevarieerd programma aangeboden. Het programma vindt dagelijks plaats tussen 09.00 en 16.00 uur en is zonder overnachting. Onderdelen die aan bod kunnen komen zijn o.a. trainings- en wedstrijdvormen, vaardigheids- en circuitvormen en de penaltybokaal.

Het deelnemersbedrag bedraagt € 89,50 en is inclusief een Nike-pakket, bestaande uit een shirt, broek, kousen, bal en lunch. Na afloop ontvangen alle deelnemers een certificaat met groepsfoto. Nog niet alle locaties zijn bekend. Deze worden zo spoedig mogelijk op de site bekend gemaakt .
LET OP: Relatiecode is verplicht! Om in te kunnen schrijven is het hebben van een relatiecode verplicht. Zorg dus dat deze voor 7 februari 2011 bekend is. Jongens en meisjes, die lid zijn van een voetbalvereniging kunnen deze code op hun spelerspas vinden. Degenen die (nog) geen spelerspas hebben, moeten hun relatiecode bij de ledenadministratie van hun vereniging opvragen. Jongens en meisjes die geen lid zijn van een voetbalvereniging, wordt verzocht voorafgaand aan de inschrijving contact op te nemen met Dave Vos, via dave.vos(at)knvb.nl. Door het opgeven van persoonlijke gegevens kunnen zij dan een relatiecode ontvangen. De volgende gegevens zijn nodig: Voorletters, voor- en achternaam, geboortedatum, adres, telefoonnummer(s) en e-mailadres.

Informatie Meer informatie over de KNVB Voetbaldagen is te verkrijgen via deze website. Contactpersoon voor het district West I is Dave Vos, bereikbaar via dave.vos(at)knvb.nl of 020-4879146.