De Clubkampioenschappen komen eraan!

11 augustus 2010

Van zaterdag 28 augustus tot en met zondag 5 september 2010 worden weer de clubkampioenschappen georganiseerd. Dit jaar wel heel erg speciaal: het zijn namelijk de eerste echte clubkampioenschappen van de zelfstandige tennisvereniging DE MEER TENNIS. Wij hebben daarom gedacht een toepasselijk thema hiervoor te kiezen: Première: de eerste is de beste!

Alle informatie is te vinden op de website onder Clubkampioenschappen (zie De Baan Op, Clubkampioenschappen). Zondagmiddag 29 augustus wordt er weer een tennisclinic verzorgd net als vorig jaar. Deelname is gratis. Je kan je hiervoor opgeven via de mail (at)demeertennis.nl>ck(at)demeertennis.nl of via het formulier op de deur van het clubhuis.

Voor nu willen wij je graag uitnodigen om je in te schrijven. (Of plak dit adres in je browser: http://toernooiklapper.nl/toernooi/ZCAAFD35/)

Vragen stellen kan altijd, via (at)demeertennis.nl>ck(at)demeertennis.nl.

Groeten van de CK commissie,

Audrey Schillings, Manette Terleth, Marc Sollewijn Gelpke, Nina Molendijk, Harro van Ree, Danielle Klaassen en Mark Raming