Update Coronaregels s.v. De Meer

30 mei 2021 - Door: Bestuur

Beste leden, zaterdag was het eindelijk weer mogelijk om op het terras een drankje te drinken, daar zijn we erg blij mee. Maar nog beter nieuws is dat de regels met ingang van 5 juni verder versoepelen (mits de besmettingscijfers blijven dalen).

Alle teams mogen vanaf dan weer gewoon trainen en alle leeftijden mogen binnen de club oefenwedstrijden spelen. De douches en kleedkamers zullen ook weer open zijn waarbij de anderhalve meter regel en het dragen van een mondkapje verplicht is. Dus niet meer dan 7 personen tegelijk in een kleedkamer. Daarnaast zal de kantine open zijn volgens de regels van de horeca, dus de anderhalve meter regel blijft ook hier belangrijk.

Voor de jeugd t/m O18 zal de KNVB regiocup nog deels gespeeld worden. De weekenden in de maand juni zullen er wedstrijden zijn. Vanaf 1 juni zal de KNVB ze zichtbaar maken in de voetbalapp.

Voor de senioren is er de afgelopen weken hard gewerkt aan een wedstrijdschema voor de Drieburgcup. Zodra het kan binnen de coronaregels gaat deze van start.

De laatste berichten zijn dat de verdere versoepelingen met daarin de mogelijkheid voor senioren om wedstrijden tegen andere clubs te spelen per 1 juli van kracht zullen zijn. Het is nog even afwachten of dit definitief doorgaat.

Het Bestuur