Sportlink publiceert het nieuwe wedstrijdprogramma

10 januari 2012

Per heden zal Sportlink de wedstrijdprogramma\'s op de website verzorgen. Dit houdt in dat de oude Excel bestanden tot het verleden behoren. Het is misschien even wennen, maar er zijn vele voordelen van dit systeem. Zo staat het gehele programma van januari al online (zowel uit als thuis! Het huisje zijn de thuiswedstrijden en het huisje met pijl zijn de uitwedstrijden) en zijn er meer extra opties aanwezig, zoals de uitslagen, poule-standen.
Je kunt er ook simpel informatie vinden over de tegenstanders, zoals de shirtskleur en de accomodatie van het sportpark, dit kunt u vinden als u naast de wedstrijden de icoontjes co en i indrukt. We ondervinden alleen nog kleine problemen met de aanvangstijden en veldindelingen, dus houdt de site nog wel elke week in de gaten, want er kunnen zich altijd wijzigingen voordoen. Onder het kopje \"Op het veld/veldindelingen en afkeuringen\" vindt u nog het ouderwetse schema met de juiste veldindelingen voor deze week.