Oliebollentoernooi 2022

10 januari 2022 - Door: Jeugdcommissie

Na een lange winterstop was het voor de jeugd weer tijd om een lekker potje te ballen. Zoals zo vaak, als er om een dag voetbal gevraagd wordt, is Carlos gelijk weer aan de slag gegaan en was er een pracht toernooi op zaterdag 8 januari.

De jeugdspelers/speelsters begonnen om 8.45 uur al binnen te druppelen en om 9.30 uur waren bijna 150 kinderen heerlijk aan het voetballen. Zelfs de geblesseerde Ferry, Wil en Germain waren van de partij en die genoten net zo hard. Op het 1ste veld waren ook de toekomstige voetballers (6/7 jarige) van de Zaterdag 1 en Zondag 1 fanatiek aan het ballen ondanks de kou.

Na de wedstrijden was er een heerlijke oliebol en warme chocolade melk voor iedereen en om 12.00 uur gingen de laatste sterspelers naar huis. Van het magazine 433 (het voetbalblad voor West 1&2) was er zelfs een fotograaf op ons toernooi afgekomen.

Met dank aan de zonen van bakkerij Hartog, op het Beukenplein, die geheel belangeloos de helft van de oliebollen hebben gesponsord, en aan alle vrijwilligers die hebben geholpen in en om het veld.

Het is zeker voor herhaling vatbaar!