Marciano Nonneman verlengt zijn contract

15 januari 2024 - Door: Voetbalcommissie

Zondag 1 trainer Marciano Nonneman heeft één jaar bijgetekend. Hij begint na de zomer van 2024 aan zijn derde seizoen bij de zondagselectie van De Meer.

Zowel de trainer als de club zijn tevreden over de samenwerking en willen dit voortzetten. De Zondag 1 staat dit seizoen na elf duels in de zondag tweede klasse B op een nette tweede plaats, kort achter koploper Sporting Martinus.

De club blijft verder professionaliseren en werken aan betere randvoorwaarden voor spelers. Het eerste veld, nu nog één van de weinige grasvelden in Amsterdam, zal vanaf mei worden omgetoverd tot een kunstgrasveld mét verlichting op Sportpark Drieburg. Dit biedt de club meer trainingsruimte. Ook kunnen de standaard teams traditiegetrouw hun wedstrijden spelen voor het clubgebouw én het terras.