Hulp nodig 2 juni

26 mei 2024 - Door: Bestuur

Beste leden, op maandag 3 juni zal de Gemeente (eindelijk) beginnen met de renovatie van ons hoofdveld! Op 1 juni is zoals u wellicht weet het jaarlijkse Meerlennium-toernooi.

Om de werkzaamheden van de Gemeente zo soepel mogelijk te laten verlopen, moet het hoofdveld leeg. Dat betekent dat alle reclameborden afgehaald en verplaatst moeten worden, ook moeten er een aantal doelen verplaatst worden. Veel van onze vaste vrijwiligers en de voltallige kantinecommissie is op 1 juni al hard aan het werk voor het Meerlennium-toernooi.

Zij hebben daarmee hun portie wel gehad, en daarom zijn we op zoek naar extra mankracht! Het is eenmalig de handen uit de mouwen steken voor onze mooie vereniging, bijkomend voordeel is dat u kan helpen om volgend seizoen een hoofdveld-waardig hoofdveld veilig te stellen.

Het zal op zondag 2 juni van 10:00u tot uiterlijk 12:00u duren en het geschiedt onder de bezielende leiding van Maurice Diemers.

Wij hopen van harte dat er hulp aangeboden wordt, u kunt zich per mail aanmelden bij voetbal(at)svdemeer.nl

Ondergetekende is aanwezig en hoopt u ook te zien! Alvast veel dank!

Namens de vereniging, Jock Olykan