Een mooi dankwoord

2 februari 2021 - Door: Redactie

Tijdens de Algemene Ledenvergadering was er nog een mooie afsluiter door middel van een compliment voor het bestuur. Oud bestuurslid Niek Dekker nam kort het woord en hij gaf met zijn woorden een compliment waar heel veel leden zich in kunnen vinden en dit ook beamen.

"Ik heb het al eerder gezegd, ik heb heel veel en van alles meegemaakt bij de club, maar het afgelopen seizoen en ook de vooruitzichten dit seizoen, zowel sportief als financieel, kent zijn weerga (nieuwbouw en Corona) niet in de lange en rijke clubgeschiedenis van s.v. De Meer.

Daarom wil ik vanaf deze plaats het voltallige bestuur een GROOT COMPLIMENT geven voor de wijze waarop zij de club in stand weet te houden, met steun van alle leden, in deze ongekend moeilijke en barre tijden en te loodsen naar, hopelijk binnenkort, betere tijden. Ook hoop ik van ganser harte dat alle leden de club zullen blijven steunen en in de toekomst trouw zullen blijven." - Niek Dekker