Contributies seizoen 2021-2022

17 mei 2021 - Door: Bestuur

Beste leden, we kijken vol verlangen uit naar komend seizoen waar we jullie allemaal weer hopen te mogen verwelkomen in een volledig geopend clubhuis, op ons grote terras en met een leuke ‘normale’ competitie.

De afgelopen uitdagende coronaperiode hebben we continue gewerkt aan het financieel gezond houden van de club, zodat we de komende jaren goed door kunnen. De contributies worden ondanks alles gelukkig niet, of beperkt, verhoogd komend seizoen. Voor iedereen zal het totaalbedrag lager uitkomen, omdat de verbouwingsbijdrage vervalt.

Voor de senioren:

We balen enorm van de beperkingen die vooral de senioren getroffen hebben in het sporten de afgelopen seizoenen. Het is ons gelukt om, ondanks het feit dat de vaste lasten gewoon doorstijgen, en dankzij (hopelijk) nog een keer coronasteun van de overheid, de contributie van de seniorenleden niet te verhogen t.o.v. afgelopen seizoen. Daarnaast zal de € 25,- verbouwingsbijdrage vervallen.

Voor de jeugdleden:

Gelukkig heeft de jeugd afgelopen jaar door kunnen trainen en konden we een leuke onderlinge competitie organiseren. Daarnaast hebben we veel geïnvesteerd in het nieuwe jeugdbeleid, o.a. door het aannemen van een nieuwe enthousiaste technisch jeugd coördinator, waardoor de jeugdtrainers meer ondersteunt worden bij de trainingen.

Voor de jeugd zal de contributie met een klein bedrag (€ 5,- verhoogd worden). De verbouwingsbijdrage van € 25,- vervalt. Eind augustus/ begin september komen de mooie nieuwe tenues waarvoor een huurtarief van € 25,-/ jaar geldt.

Op de site staan inmiddels alle contributietarieven voor seizoen 2021-2022 vermeld.

Let op: mocht je willen stoppen met voetballen dan kan je vòòr 31 mei opzeggen door het sturen van een mail naar ledenadministratie(at)svdemeer.nl. Alle overige informatie over het lidmaatschap en de contributies vind je hier.

We hopen op nog meer versoepelingen voor de zomer, zodat we nog een Drieburgcompetitie kunnen organiseren en samen wat kunnen drinken op het terras.

Tot snel,