Stichting Meerlennium vergadering

25 januari 2023 - Door: Stichting Meerlennium

Beste leden, aankomende vrijdag is er weer een jaarvergadering van de Stichting Meerlennium. Als je graag wilt weten wat de Stichting Meerlennium doet dan kun je hier meer informatie vinden.

De vergadering van onze stichting vindt plaats op vrijdag 27 januari 2023. Inloop vanaf 19.30 uur en de vergadering start om 20.00 uur. Vanzelfsprekend staan de bestedingsdoelen op de agenda, een seizoen samenvatting en centraal het nieuwe thema van de Stichting Meerlennium.

Graag attenderen wij je nog op de doelstelling, elke donateur draagt een nieuwe donateur aan. Het zou natuurlijk geweldig zijn als je op de vergadering een nieuwe donateur meeneemt!

Wil je donateur worden? Meld je hier aan.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je altijd een e-mail richten aan stichting.meerlennium(at)gmail.com

Tot vrijdag 27 januari

Daan Balijon, voorzitter