Meerlennium Toernooi en feestavond

8 augustus 2021 - Door: Stichting Meerlennium

Op zaterdag 28 augustus vieren we de start van het seizoen en onze mooie nieuwbouw. Een dubbel openingsfeest dus, in samenwerking met Stichting Meerlennium. Meld jouw team direct aan via stichting.meerlennium(at)gmail.com.

Meerlennium Toernooi

Deelnemende teams verzamelen 12.15 uur, start van het toernooi is om 13.00 uur.

Het Meerlennium toernooi is voor alle seniorenelftallen op halve velden (7x7). De heren mogen introducees meenemen voor volgend seizoen. De vrouwen mogen teams van buitenaf aandragen.

Alle teams melden zich aan bij stichting.meerlennium(at)gmail.com, of direct bij toernooi directeur Willem Meering via 06-11592882.

Het wedstrijdreglement, de kleedkamerindeling en het wedstrijdprogramma wordt op 25 augustus per e-mail verzonden.

BBQ

Graag per team doorgeven hoeveel personen deelnemen aan de BBQ. Vrouwen, kinderen en vrienden of kennissen mogen ook mee eten, als ze zich maar aanmelden. De opties zijn vlees/vega/vegan of halal. De prijs is € 14,00 per persoon, aanmelding voor de BBQ is uiterlijk 24 augustus. De betaling geschiedt vooraf op eveneens 24 augustus, middels een tikkie per team. Niet betaald, niet aangemeld, dan geen BBQ.

Voetbalwedstrijd met RTL sterren

Om 17.00 uur op veld 1 – Alle leden zijn zeer welkom om deze bijzondere wedstrijd bij te wonen!

De zondagselectie speelt tegen het RTL-sterrenteam met o.a. John Williams, Humberto Tan, Glenn Helder, Jevgeni Levtsjenko, Jody Bernal, Tim Akkerman, Charly Luske, Mark van Bommel, vele andere oud voetballers en onze eigen Bart ‘Baas B’ Zeilstra.

De Meer feest

Vanaf 20.00 uur is er live muziek, met Baas B, Roel + the gang, Frank en een DJ. Einde om 24.00 uur.

Zet de datum vast in je agenda en meld je zo snel mogelijk aan, want: nergens zo'n sfeer als bij De Meer!

**Dit alles uiteraard onder voorbehoud aangaande de corona perikelen