Meerlennium - 7x7 senioren voetbal toernooi - 1 juni 2024

5 maart 2024 - Door: Stichting Meerlennium

Beste senioren, wij willen jou en je team uitnodigen om deel te nemen aan het Meerlennium toernooi op zaterdag 1 juni 2024. Elk seniorenteam van s.v. De Meer is uitgenodigd om deel te nemen aan dit 7 tegen 7 toernooi op halve velden. Het wordt weer een waardige afsluiting van ons voetbalseizoen en ditmaal is het een jubileumeditie. De stichting Meerlennium is opgericht op 21 juni 1999 en bestaat straks 25 jaar.

De heren- en damesteams spelen een gescheiden toernooi. Bij de dames mogen ook teams van buitenaf deelnemen. Voor de heren geldt, er mogen introducees worden meegenomen die in het seizoen 2024/2025 wellicht bij onze vereniging willen voetballen. Probeer minstens 10 mensen per team op de been te krijgen. Geef jezelf op binnen je team en jouw teammanager/ aanvoerder meldt het team aan bij de stichting Meerlennium. Jouw teammanager / aanvoerder is al op de hoogte van dit toernooi.

Praktische informatie:

• De wedstrijden starten gefaseerd om 11.00 & 11.30 uur. De wedstrijden duren tot +/- 16.30 uur. Rond 17.00 uur is de finale en daarna een mooie prijsuitreiking. Tijden zijn nog onder voorbehoud afhankelijk van het aantal teams.

• Na de wedstrijden is er een BBQ en daarvoor dient men zich op te geven. De kosten zijn €15,00 per persoon. Indien gewenst kan er ook een vegetarisch BBQ-pakket besteld worden. Veganistisch niet.  De deadline voor het doorgeven van de BBQ is maandag 20 mei. Betalen geschiedt individueel binnen je team met een tikkie of iets dergelijks en de teammanager/ aanvoerder betaalt dit op de dag van het toernooi in zijn geheel per team in de kantine. Op de dag van het toernooi ontvang je dan een BBQ bon. Het is dus vooruit betalen en rond 18.00 uur begint de BBQ.

• Er is dit jaar wederom een groots feest dat zal duren tot middernacht.

Let op! Wil jij meer weten over de Stichting Meerlennium, bezoek dan onze pagina van de Stichting Meerlennium op de website van De Meer.

Tot zaterdag 1 Juni 2024!