Jaarvergadering stichting Meerlennium

10 februari 2020 - Door: Stichting Meerlennium

De jaarvergadering van de stichting Meerlennium heeft weer plaatsgevonden op vrijdag 31 januari en de notulen zijn inmiddels verstuurd. Het was een geslaagde avond, want behalve de reguliere vergadering, zijn de nog actieve donateurs van het eerste uur in het zonnetje gezet met een lekker en gezellig diner voorafgaand aan de vergadering! Tussentijds hebben alle aanwezige donateurs een korte ronde gelopen onder leiding van Joep en een deel van de al gerealiseerde verbouwing bewonderd. Het hoogtepunt was het prachtige nieuwe sanitair dat mede mogelijk is gemaakt door de bijdrage van de stichting Meerlennium en daarom hangen er nu zulke mooie plaatjes aan de tegelwanden!

De verbouwingscommissie van de vereniging is erg blij met onze bijdrage voor 2020 van maar liefst 1500,00 als bijdrage voor het nieuwe terras meubilair. Hopelijk kunnen de leden van de vereniging er nog dit jaar gebruik van maken.

We hopen dit jaar weer dat elke donateur een nieuwe donateur aandraagt en dat er weer een aantal donateurs bijkomen. Houd ons op de hoogte als er weer een potentiële donateur is! Stuur een app naar 06-11592882 of een e-mail naar stichting.meerlennium(at)gmail.com

Hopelijk zien we je de komende tijd weer langs de lijnen om onze teams aan te moedigen!

Fijne dagen!

Willem, Daan & Luc