Zondag 1 haalt uit tegen Hooglanderveen

22 november 2021 - Door: Voetbalcommissie

De Meer Zondag 1 heeft zondagmiddag flink uitgehaald tegen Hooglanderveen en is daarmee terug aan op in Zondag 2b: 7-1. Het is IVV, dat dit weekend vrij was, weer voorbij.

Lange tijd stond het 1-0, na een vroege goal van Dennis Trefilov. Toch wist de thuisploeg de wedstrijd al in de eerste helft te beslissen, met nog drie goals snel achter elkaar vlak voor rust. Jasper Santen, Ayyoub Bouinin en Krys Zwaga leverden allemaal hun bijdrage aan de 4-0 ruststand.

In de tweede helft liep de score verder op, toen Trefilov tussen de 60e en 70e minuut nog maar eens drie goals maakte. De Meer gaf in de slotfase nog wel een vrije trap weg, waaruit Hooglanderveen via Hari Sabir op 7-1 kon komen. Een goal voor de statistieken, maar toch een waar Stan Bijl van baalde: “We hadden de afgelopen twee wedstrijden de nul gehouden en dit is dan toch zonde. Ook voor onze keeper, die het vandaag weer goed deed.”

Verder kon Bijl uiteraard niet anders dan tevreden zijn: “De score had misschien nog wel hoger uit kunnen vallen. Als team hebben we echt een hoog niveau laten zien vandaag. We hadden goed druk op de bal en creëerden mogelijkheden. We kunnen weer met een goed gevoel richting volgende week.” Dan gaat De Meer op bezoek bij VVIJ.