Zondag 1 in de slotfase onderuit tegen ZSGOWMS

1 oktober 2018 - Door: Dé verslaggever

De Meer heeft helaas de uitwedstrijd tegen ZSGOWMS met 2-0 verloren. De beslissing viel helaas laat in de slotfase, waar De Meer nog lange tijd uitzicht had op een resultaat.

De wedstrijd ging gelijk op en aan beide kanten waren er een aantal kansen te noteren. In een wedstrijd van hoog niveau werd er helaas, voor de supporters, niet gescoord.

In de tweede helft vielen de doelpunten pas in de slotfase. ZSGOWMS wist de score in de 78e minuut te openen. De Meer liet zich niet kennen en gingen nog vol voor de gelijkmaker, helaas was de doelman van de thuisploeg niet te passeren. In de blessuretijd besliste ZSGOWMS het duel met de 2-0.

Helaas geen 6 punten uit twee wedstrijden, maar De Meer kan tevreden zijn met het getoonde spel. Komend weekend wacht de Zondag 1 hekkensluiter VVH/Velserbroek, we zien je graag om 14:00 uur op Sportpark Drieburg.