Zaterdagselectie zoekt versterking voor komend seizoen

24 mei 2019 - Door: Zaterdagselectie

De huidige Zaterdagselectie is voor de tweede keer in drie seizoenen bezig om kampioen proberen te worden! Hoewel wij nog volop in de strijd zijn kijken de spelers ook al met een schuin oog naar het komende seizoen ongeacht welke klasse dat ook mag zijn. Volgens een natuurlijk proces (leeftijd en/of blessures) zullen er weer spelers noodgedwongen moeten stoppen. De laatste jaren heeft het team zich nadrukkelijk gepresenteerd als een waardig vlaggenschip voor de vereniging op de zaterdag. Gevolg is dat aan het begin van dit seizoen er al enkele versterkingen bij het eerste elftal bij zijn gekomen.

Voor het nieuwe seizoen zijn de spelers hard op zoek naar versterkingen voor het eerste elftal om ook dat seizoen optimaal te kunnen presteren. Selectievoetbal zal prestatief zijn, maar wel geheel volgens de traditie van s.v. De Meer. Dat wil zeggen dat het op een gezellige, maar serieuze, manier aangepakt zal worden.

Mocht je op dit moment in een lager team spelen en wil je graag op zaterdag voetballen in een selectie team onder deskundige begeleiding neem dan contact met ons op. Ook spelers die op dit moment niet op zaterdag voetballen of nog geen lid zijn van deze mooie vereniging (bv. vrienden/collega's) zijn van harte welkom om eens te komen praten en/of mee te trainen.

Bij voorbaat dank namens de spelers en begeleiding van de Zaterdag 1; Hans Verhoogt (tel: 06 11 41 84 92)