Zaterdag 1 zoekt versterking voor komend seizoen

6 april 2021 - Door: Voetbalcommissie

Nu langzaam de trainingen onder bepaalde regels mogelijk zijn snakken alle voetballers naar hopelijk een mooi nieuw seizoen! Voor de spelers van De Meer zal dat gebeuren op een mooi, gerenoveerd complex. De Zaterdag 1 heren beschikt over een stabiele selecte groep spelers spelende in de derde klasse KNVB (met veel regionale derby's). Om de doelstelling van stabiele middenmoter te realiseren zijn wij op zoek naar een keeper voor het eerste elftal.

Ben je bereid om drie keer in de week 100% te presteren onder de bevlogen leiding van onze trainer, gaat zijn 6e seizoen in wat illustratief is voor de saamhorigheid van de vereniging, maar heb je ook oog voor de “derde helft“, dan ligt hier een mooie mogelijkheid voor je.

Dus wil je graag op een hoger niveau presteren en jezelf doorontwikkelen? Ben je op dit moment tweede keus bij je vereniging en wil je graag in een eerste elftal spelen bij een fantastische vereniging met een goede spelersgroep? Neem dan contact op met de trainer Hans Verhoogt via 06-11 41 84 92.

Een eerste gesprek, kennismaking en een training zal volgen, mits niveau voldoende is je te overtuigen je bij ons aan te sluiten.

Hans Verhoogt (tel: 06-11 41 84 92)