Zaterdag 1 zoekt nieuwe hoofdtrainer

15 mei 2022 - Door: Technische Commissie

s.v. de Meer is al meer dan 100 jaar de leukste voetbalvereniging uit Amsterdam Oost. De vereniging heeft een bloeiende zaterdag- en zondagafdeling, met daarnaast een aanzienlijke damesafdeling op zaterdag. De vereniging is populair onder jonge Amsterdammers en herbergt een trouwe groep oudere leden.

De Zaterdag 1 komt uit in de 3e klasse en vecht daar voor handhaving. Het is een team dat serieus is in haar intenties, maar waar de sfeer evengoed belangrijk is. De groep zal bestaan uit 23 jongemannen (2 keepers), waarbij een deel al 5 jaar of langer met elkaar voetbalt. Deze kern is volgend seizoen aangevuld met vers bloed. Twee keer in de week trainen is standaard, al is een enkeling er door privéomstandigheden aan gebonden slechts eenmaal in de week te trainen.

Wij zijn op zoek naar een voetbaltrainer in bezit van een UEFA B diploma. Hij of zij beschikt over leiderschapskwaliteiten en is een echte ‘people-manager’. De werkwijze werkt enthousiasmerend, is gericht op aanvallend en verzorgt voetbal, en ‘boven de groep staan’ is als een tweede natuur. Het is geen probleem de nieuwe jongens naadloos in te passen en er een sterk collectief van te smeden.

Onze nieuwe trainer is vrij om op basis van trainingsopkomst en voetbalkwaliteiten de zaterdagselectie samen te stellen. Daarnaast wordt nauwe betrokkenheid met het verenigingsleven zeer gewaardeerd door de clubleiding.

Ben je geïnteresseerd in deze trainersfunctie? Stuur dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk voor 20 mei a.s. jouw motivatie met CV en salarisindicatie naar Jeen van Beusekom via beusekom.j(at)gmail.com