Zaterdag 1 gaat op voor promotie

27 mei 2019 - Door: Zaterdagselectie

Drie jaar geleden kampioen en rechtstreekse promotie was fantastisch, maar we wisten dat het team (nog) niet klaar was voor de derde klasse. Dat seizoen volgde dan ook degradatie, maar inmiddels is het elftal sterker geworden. Doelstelling was dan ook mee te doen om kampioenschap en/of een periode halen. Tot op de laatste dag meegedaan, maar helaas, hoewel we het meerdere keren in eigen hand hebben gehad, is het niet gelukt. Echter wel de tweede periode gewonnen en tweede geëindigd in de competitie. Een mooi resultaat van een fantastische groep spelers.

Nu staat a.s zaterdag de na-competitie voor de deur en gaan we thuis spelen tegen Haarlem – Kennemerland om 14.30 uur!  Bij winst zal zaterdag 8 juni opnieuw een thuiswedstrijd volgen en dan eventueel een finale op neutraal terrein.

Dit elftal dat volgend jaar nog sterker voor de dag zal komen verdient nu alle steun van supporters van s.v. De Meer, dus komt allen met toeters en spandoeken naar de club. Ook zou het leuk zijn als jeugdteams de spelers komen aanmoedigen!

Spelers en (kleine) staf hopen u te verwelkomen en wij zullen er alles aan doen om er een mooie middag van te maken met hopelijk een positief resultaat.

Vriendelijk groeten De Meer Zaterdag 1