Wedstrijdverslag Mo9-1 - WVHEDW

30 november 2018 - Door: Anonieme reporter

Na een enthousiaste groepsyell nemen de meiden hun posities in en gaat de wedstrijd van start. Als de 0-1  en 0-2 in de eerste tien minuten er al in liggen, is het duidelijk dat de meiden met een serieuze tegenstander te maken hebben. In de eerste helft lukt het keeper Nina nog om met een paar knappe reddingen de schade redelijk te beperken. Als er vlak voor de rust nog een mooi afstandsschot in gaat is de tussenstand 0-4.

In de tweede helft lukt het de meiden helaas niet, ondanks onophoudende aanmoediging van de moeders langs lijn en een aantal goeie kansen, om een tegen doelpunt te maken. Fiep kwam er nog een keer prachtig langs met een schijnbeweging, om de bal vervolgens op de paal te mikken. Het mocht niet baten, eindstand 0-8.

Ondanks het verlies, is er op en langs het veld volop genoten en is het de hele wedstrijd spannend gebleven.

Vriendelijke groet,

Uw anonieme reporter.