Vooralsnog geen Meerlennium-toernooi dit seizoen

27 mei 2019 - Door: Stichting Meerlennium

Na 8 opvolgende edities als traditionele seizoensafsluiter, zal het Stichting Meerlennium-toernooi dit seizoen helaas niet doorgaan. De Stichting probeert dit toernooi altijd eind mei, begin juni, in te plannen. Lange tijd hebben we gemikt op 1 juni, maar er bleek dat weekend nog een vol competitieschema afgewerkt te worden. De opvolgende weekenden is er nacompetitie. Een andere belangrijke factor voor de late beslissing was dat het lang onzeker was of de voorgenomen verbouwing van onze accommodatie ook daadwerkelijk deze zomer al zou gaan starten. Dit is nu wel duidelijk geworden, de eerste tekenen zijn reeds zichtbaar. Dit is natuurlijk geweldig goed nieuws voor onze club! Let wel, er is nog steeds financiële support nodig, check hiervoor de website van s.v. De Meer en help als individu of als team je club!

Helaas maakt deze situatie het voor ons onmogelijk dit toernooi met BBQ en knalfuif als seizoensafsluiter te organiseren. Maar.... We slaan natuurlijk niet zomaar een heel kalenderjaar over, dus we gaan in de zomer op zoek naar een alternatief als start van het nieuwe seizoen! Hierover later meer. We hopen dan ook op jullie geweldige enthousiasme en aanwezigheid na de welverdiende zomervakantie. Mochten jullie nog vragen hebben, of ideeën, laat vooral een berichtje achter aan ons: stichting.meerlennium(at)gmail.com

Namens de Stichting Meerlennium,

Willem Meering, Luc van Haaren en Daan Balijon