Verslag buitengewone algemene ledenvergadering

20 maart 2019 - Door: Bestuur

Op maandagavond, 18 maart 2019, heeft de Buitengewone algemene ledenvergadering plaatsgevonden met als onderwerp de bouwplannen van de club.

Als eerste gaf onze voorzitter Leo van Vuuren, een overzicht van de historie van het project (Er wordt al zeker 10 jaar over gesproken en aan geschetst). Daarna lichtte Naomi Felder, de precieze verbouwingsplannen toe en gaf Bart van Vuuren (Penningmeester) een uitgebreide onderbouwing over de financiering van het project. Na het beantwoorden van alle vragen van de aanwezige leden gaf Ingmar Vlieger (Jeugdvoorzitter) als afsluiting zijn kijk op het waarom van de plannen en de financiele kansen die we nu hebben (o.a. door extra subsidies).

Toen was het moment van de stemming daar!

De leden hebben het bestuur toestemming gegeven om de plannen te gaan realiseren (stemming 23 voor, 1 tegen). We gaan er de komende tijd dus hard aan trekken om deze zomerstop nog 14 nieuwe grotere kleedkamers, nieuw sanitair en een groter terras te realiseren. Bekijk de tekeningen in de kantine of hier op de site. Heb je vragen of wil je helpen om deze mooie stap richting de toekomst te maken mail dan naar secretaris(at)svdemeer.nl

Het Bestuur