Update: Veld 4 wordt gerenoveerd

2 juni 2020 - Door: Voetbalcommissie

Per 25 mei is veld 4 niet meer bespeelbaar voor trainingen en/of wedstrijden. Het kunstrgras veld, direct bij binnekomst van het hek aan de linkerkant, wordt gerenoveerd. Zo wordt er de komende weken een nieuwe kunstrgras mat aangelegd en wordt tevens de indeling van het veld iets anders zoals we dat nu kennen.

Update: Aanvullende mededeling voor de seniorenteams die trainen op veld 4

Zoals jullie intussen weten is veld 4 op dit moment niet te gebruiken omdat het kunstgras daar vervangen wordt.

Wij begrijpen dat jullie ook in de maand juni nog willen trainen echter is het door de Corona-afstandsregels niet mogelijk om in te schikken op de andere velden. Ook de collega-verenigingen hebben hier nauwelijks ruimte voor. Dit houdt helaas in dat jullie niet op jullie gebruikelijke tijd kunnen trainen. Als jullie toch met jullie team willen trainen kan dat op vrijdagavond op veld 3 en een deel van veld 2. Ook in het weekend, zowel zaterdag als zondag, mag er in deze voetballoze periode gebruik gemaakt worden van de trainingsvelden 2 en 3. Wij hopen jullie hiermee toch voor de laatste maand een alternatief te kunnen bieden en kijken uiteraard uit naar het nieuwe seizoen waarin hopelijk alles weer normaal is.

Denk hierbij ook weer even aan de coronamaatregelen die nu gelden. Geef elkaar de ruimte!