11 december 2023 - Door: Voetbalcommissie

Eindelijk kunnen we het goede nieuws brengen dat ons eerste veld, nu nog één van de weinige grasvelden in Amsterdam, in mei zal worden omgetoverd tot een kunstgrasveld mét verlichting. Oorspronkelijk zou het eerste veld aan het einde van vorig seizoen al worden omgebouwd tot kunstgras, maar vanuit het niets moest er eerst onderzoek gedaan worden naar de vliegroutes van vleermuizen die vanaf de Oosterbegraafplaats richting de Weespertrekvaart zouden vliegen. De lichtmasten zouden hun routes kunnen verstoren. Goed...

Nu dit geen belemmering meer zou zijn is er groen licht gegeven vanuit de gemeente om de langverwachte wens van De Meer in vervulling te laten gaan. Dit biedt de club weer meer trainingsruimte en onze 1e teams (Dames, Zaterdag en Zondag) kunnen hier weer traditiegetrouw hun wedstrijden spelen voor de kantine en ons terras.

Hier zijn wij uiteraard zeer content mee.