Vedette voetbalkamp bij De Meer

8 juli 2020 - Door: Voetbalcommissie

Meld je nu aan voor het Vedette voetbal zomerkamp bij De Meer. Deze zomer kunnen jeugdleden van De Meer lekker doortrainen tijdens de zomerkampen die Vedette voetbalschool organiseert. Krijg training van betaald voetbal spelers van o.a. Ajax, Vitesse én ex-profvoetballers!

Show your skills

Geef je nu op voor het 2e kamp van 3 en 4 augustus 2020, van 10 tot 15 uur. Aanmelden voor beide kampen mag natuurlijk ook. Het kamp is voor zowel jongens en meisjes en neem vooral je vrienden mee.

• Training van toptrainers
  • Inclusief tenue en lunch
  • Leeftijd is van 6-14 jaar
  • Kosten zijn 110 euro voor leden van s.v. De Meer
  • Locatie s.v. De Meer, Drie Burgpad 9 Amsterdam
  • Het kamp is tevens de opening van VEDETTE VOETBALSCHOOL

> Direct aanmelden

Uiteraard wordt er ten alle tijden rekening gehouden met voorzorgsmaatregelen ten behoeve van de gezondheid van de kinderen, zoals die zijn bepaald door het RIVM.

Meer informatie kun je vinden op de site van Vedette voetbalschool of mail naar voetbalschoolvedette(at)gmail.com