Vacature Hoofdtrainer Zaterdag 1 s.v. De Meer

20 januari 2014

s.v. De Meer zoekt een hoofdtrainer voor het eerste elftal van de zaterdagafdeling.

s.v. De Meer is een van oudsher katholieke voetbalvereniging uit Amsterdam Oost met bouwjaar 1918. De vereniging met roodzwarte clubkleuren huisvest een zaterdag- en een zondagafdeling.
Daarnaast groeit de populaire damesafdeling op zaterdag als kool. De vereniging is met name populair onder studerende twintigers en herbergt een trouwe groep oudere leden.

Het eerste zaterdagelftal representeert een mix van karakter en prestatie en heeft 3klasse ambitie. De groep bestaat uit 20 jongemannen en allemaal willen wij de aangename aspecten met de fanatieke voetbaluren combineren. Daarbij is een solide trainingsintensiteit vanzelfsprekend en gaat dit uitstekend samen met de befaamde 3helft. Wij zijn momenteel op zoek naar een enthousiaste voetbaltrainer in bezit van een TC2 of TC3 diploma en hij of zij heeft de kwaliteit leiding te geven aan een getalenteerde groep met voetballers. Het 1zaterdagelftal is een vriendenclub maar heeft inmiddels ruime ervaring met trainersbesluiten die resulteren in het beste elftal om 14.30. Daarbij zijn de trainingsopkomst en de juiste voetbalkwaliteiten logische en doorslaggevende factoren voor het samenstellen van de basiself.
Toch zien alle vrienden het liefst dat alle maten binnenboord blijven en is een schuin oog van de trainer soms noodzakelijk een ieder van speelminuten te voorzien. Wij vragen van een nieuwe trainer dat hij communicatief vaardig is en dat hij een team kan bouwen. Wij hebben geen voorkeur voor een jonge of oudere en ervaren trainer. Hij of zij krijgt energie van het drie keer in de week doceren en coachen van een jong volwassen spelersgroep. Betrokkenheid bij de vereniging wordt zeer gewaardeerd.

Bent u geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk woensdag 5 februari uw motivatie met CV naar: (at)gmail.com>svdemeerzat1(at)gmail.com