UPDATE VII: nieuwbouw accommodatie (incl. foto's)

20 april 2020 - Door: Bestuur

We zijn weer twee weken verder en nog steeds zien we mooie ontwikkelingen op onze club. Het is zo jammer dat we er nog niet met z'n allen van kunnen genieten, maar voor nu hebben we al heel veel aan de foto's van onze mooie vereniging.

In de afgelopen twee weken is er vooral veel gebeurd op het terras. Deze is helemaal betegeld en klaar voor gebruik. We hebben nu ook een trap richting de eerste verdieping van het grote blok 3. Daar wordt tevens de laatste hand gelegd aan de kleedkamers en voorzieningen.

De kantine wordt van binnen en van buiten opnieuw in de verf gezet. De vloer van de verhoging is helemaal gepoetst en het dak krijgt ook de nodige aandacht om tocht en lekkages te voorkomen.

In de containers van het nieuwe ballenhok is nu ook elektriciteit aangelegd. Dit betekent licht!! En er staat nu ook een ballenpomp, zodat dit niet meer in de kantine hoeft te gebeuren. De containers zelf zullen bedekt worden met het nieuwe hout, zoals dat nu ook aan de voorzijde van blok 2 en zijzijde van blok 3 is.

Dan tot slot de ontwikkelingen in blok 2. Dit waren de voormalige kleedkamers 5 t/m 8 bij de ingang van de kantine. Deze kleedkamers zijn nu van binnen omgebouwd. Zo is er in plaats van kleedkamers 5 en 7 nu een EHBO ruimte die binnendoor grenst aan kleekamer 1 én er zijn twee nieuwe scheidsrechter kleedkamers, inclusief douches. Kleedkamer 6 is nu een ruimte voor het wedstrijdsecretariaat, inclusief groot schuifraam waar bezoekende teams en scheidsrechters zich kunnen melden. Kleedkamer 8, inclusief de oude doucheruimte wordt nu omgebouwd tot washok, waar onder andere de wasmachines en droger komt te staan.

Er gebeurt dus nog van alles op de club tijdens de coronacrisis. Helaas (nog) geen voetbal, maar laten we de hoop houden dat we dit snel weer mogen oppakken. Blijf fit, gezond en volg de updates op de website, of op onze social kanalen van Facebook en Instagram.