Update: Meerlennium toernooi en feestavond

5 augustus 2021 - Door: Bestuur

We hebben een kleine update voor wat betreft het Meerlenniumtoernooi op zaterdag 28 augustus en de geplande feestavond die als afsluiter van de dag stond gepland. In verband met de huidige maatregelen die gelden tot en met 22 september zal de feestavond iets soberder plaatsvinden dan in eerste instantie was gepland. Er zullen helaas geen live optredens plaatsvinden na het toernooi. De wedstrijd tegen het RTL Sterrenteam kan ook niet meer doorgaan.

Het toernooi zelf gaat gewoon door! De BBQ gaat gewoon door! Er zal ook buiten muziek zijn, maar in een vorm dat we niet hoeven te werken met controles van QR codes en sneltesten in verband met corona.

Het wedstrijdreglement, de kleedkamerindeling en het wedstrijdprogramma wordt op 27 augustus per e-mail verzonden.