UPDATE IV: nieuwbouw accommodatie (incl. foto's)

6 maart 2020 - Door: Bestuur

Goed nieuws, afgelopen donderdag zijn de eerste 8 kleedkamers op de begane grond in gebruik genomen. Dit betekent dat de containers weer tot het verleden behoren en dat iedereen zich in ieder geval kan omkleden en douchen in de nieuwe kleedkamers.

Gezien het feit dat de kleedkamers op de 1e verdieping van het achterste blok nog niet klaar zijn kan niemand zijn/haar spullen al in de kleedkamers laten liggen. Deze moeten nog wel even mee genomen worden naar de velden of kantine.

De komende weken gaat de gemeente aan de slag met het aanleggen van het nieuwe terras voor de kantine en het pad richting blok 3 en veld 3 en 4. Daarnaast wordt de laatste hand gelegd aan de laatste 6 kleedkamers op de eerste verdieping en wordt er begonnen met de renovatie aan blok 2 direct naast de ingang van de kantine (de oude kleedkamers 5 t/m 8). Hier komt o.a. een EHBO ruimte, scheidsrechterkleedkamers en een materiaal/wedstrijdsecretariaat ruimte.

We zijn dus nog niet klaar met verbouwen, maar de komende periode staat wel in het teken van alles weer mooi en netjes te krijgen, zodat we helemaal klaar zijn voor het voorjaar. Hieronder weer wat foto's van de nieuwe ruimtes.