Update Coronaregels s.v. De Meer

16 maart 2021 - Door: Voetbalcommissie

Naar aanleiding van de persconferentie van maandag 8 maart zijn er weer kleine wijzigingen gekomen in het beleid omtrent buitensporten. Vanaf dinsdag 16 maart is het weer mogelijk voor senioren boven de 27 jaar om in groepen van maximaal 4 personen te trainen waarbij continue een onderlinge afstand van 1,5 mtr tot elkaar gehouden moet worden.

Dit betekent nu dat spelers onder de 27 jaar in teamverband mogen trainen en spelers boven de 27 jaar in groepsverband van maximaal 4 personen. Nog steed niet optimaal, maar het is wederom weer een stap in de juiste richting!

Ivm. de avondklok die van kracht blijft kan er tot 20.30 uur getraind worden.

Mochten de trainingstijden van jouw team later zijn dan is er voor de zaterdagteams op zaterdag vanaf 13.00 uur en de zondagteams op zondag vanaf 13.00 uur ruimte om te trainen.

Voor jeugdleden en senioren onder de 27 jaar blijven de regels gelijk, zoals is vermeld in de persconferentie van 23 februari. Zij mogen in teamverband trainen en onderlinge wedstrijdjes spelen.

Daarnaast blijven natuurlijk de ‘standaard’ regels van kracht:

· Blijf thuis bij verkoudheidsklachten en verhoging/koorts.
· Blijf thuis als een lid van je huishouden corona heeft.
· Blijf thuis als je nauw contact hebt gehad met iemand die corona heeft.
· Was bij aankomst en na de training je handen.

We hopen dat iedereen zich aan de regels blijft houden. Hopelijk komen er voor einde van het seizoen nog meer versoepelingen zodat we samen nog een paar maanden echt kunnen voetballen.