Uitnodiging Buitengewone Algemene Ledenvergadering

15 maart 2019 - Door: Bestuur

Beste De Meer lid,

Graag nodigen we je uit voor een buitengewone algemene ledenvergadering op maandag 18 maart om 20.00 uur. Het onderwerp van deze vergadering zijn de plannen voor de verbouwing van De Meer.

We zullen deze avond de plannen toelichten aan de hand van tekeningen en 3D impressies zodat jullie goed weten wat we van plan zijn. (mocht je eerder al wat willen zien dan staan wat beelden hier op de site, https://www.svdemeer.nl/pages/verbouwing-accommodatie/

Daarnaast zullen de kosten van de verbouwing en de details van de financiering besproken worden. De financiering van de verbouwing bestaat uit 4 elementen:

1. Eigen middelen
2. Subsidie
3. Funding / sponsoring
4. Financiering door derden (Lening).

De statuten van onze vereniging schrijven voor dat het bestuur bij een dergelijk groot plan als deze verbouwing toestemming van de leden moet krijgen om dit uit te mogen voeren. Daarvoor is deze buitengewone algemene ledenvergadering.

Deze verbouwing is heel belangrijk voor de toekomst van De Meer.

Het is daarom van groot belang dat je naar deze vergadering komt en je stem laat horen.

Graag tot maandag de 18e om 20.00 uur in de kantine.

Met vriendelijke groet,

Namens bestuur s.v. De Meer