Trainingsschema nieuwe seizoen

11 september 2023 - Door: Voetbalcommissie

De vakanties lopen tegen hun einde, de indelingen van de bekercompetities zijn bekend en binnen nu en 3 weken vinden ook al weer de eerste officiele wedstrijden plaats op onze club. We gaan weer starten met het nieuwe seizoen 2023 - 2024!

Voor dit seizoen hebben we ook weer een duidelijk trainingsschema gemaakt, zodat iedereen precies weet op welk veld hij/zij moet trainen plus vanaf welk tijdstip. Het trainingsschema gaat in vanaf week 33 en we willen iedereen met klem vragen om zich te houden aan deze indeling om teleurstellingen en gedoe te voorkomen. Meer info vind je hier.

De kantine en de kleedkamers zijn weer beschikbaar vanaf week 34 op dinsdag 22 augustus. Vind hier de kleedkamerindelingen op de trainingsavonden gedurende de week.

We wensen jullie allemaal een sportief en succesvol seizoen toe.

De Voetbalcommissie