Trainen tijdens Corona

26 mei 2020 - Door: Voetbalcommissie

Beste leden, gelukkig mogen we na enkele weken thuis zitten eindelijk weer sporten. Uiteraard ten allen tijde met 1,5 meter afstand en nog een aantal maatregelen. De afgelopen twee weken hebben wij gemerkt dat deze maatregelen niet in alle gevallen goed worden nageleefd. Er worden veel onderlinge partijtjes gespeeld, of er wordt een positiespel met duels afgewerkt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Lees nog eens de richtlijnen van de KNVB, het RIVM en De Meer terug. We zijn allen volwassen, dus het is ook de bedoeling dat we ons zo gedragen op het voetbalveld.

Daarnaast hebben we óók gemerkt dat veel teams zich niet meer houden aan het trainingsschema welke gewoon nog altijd actief is voor het seizoen 2019 - 2020. We willen nogmaals benadrukken dat elk team zich daar aan moet houden. Het is niet de bedoeling dat we in een tijd van afstand houden ook nog eens met teveel spelers op een veld gaan trainen. Sta je op een bepaalde dag niet op het trainingsschema ingedeeld, kom dan ook niet naar de club.