S.V. De Meer (zon) 1 behaalt nacompetitie

3 mei 2009

Met een solide overwinning vandaag tegen SDW (0-3) en de winst van SC Muiderberg op ASV Arsenal heeft De Meer bereikte wat zij graag wilde en dat is een plek in de nacompetitie die recht geeft op promotie naar de 4e klasse. De eerste wedstrijd wordt gespeeld op zondag 10 mei. De tegenstander is dan wederom SC Muiderberg. De wedstrijd van vandaag tegen SDW kenmerkte zich door het solide spel van de ploeg van trainer Alarcon Vidal. Met o.a. 2 goals van spits Thomas Geesink en een goal van Mo. Man of the match vandaag was de uitstekend fluitende scheidsrechter, gevolgd door Roger Buijs die als echte spion aanwezig was bij de wedstrijd SC Muiderberg - ASV Arsenal en regelmatig contact had met de bank van De Meer.