s.v. De Meer gaat verbouwen

24 mei 2019 - Door: Bestuur

Alles groter, frisser en moderner, behalve de kantine

Want in de kantine van s.v. De Meer heerst een supersfeer. Daar gaan we dus niets aan doen. Maar een groot deel van de voorzieningen is na 45 jaar trouwe dienst rijp om gewisseld te worden. De nieuwe kleedkamers worden groter, het sanitair vernieuwd en de douches worden warmer én energiezuiniger.

Bouwen met elkaar voor de volgende 100 jaar

De plannen liggen dus klaar, maar de belangrijkste fase is nu aangebroken. Gaan we met z’n allen de financiering rondkrijgen? Als club hebben we de afgelopen jaren een goed begin bij elkaar gespaard. De gemeente zal op haar beurt ook een bijdrage leveren. Toch zijn we dan nog niet op de helft van wat er nodig is. De club zal dus geld moeten gaan lenen.

Draag je steentje bij

Die lening willen we graag zo laag mogelijk houden. Daarvoor hebben we ieder lid, ouders van jeugdleden, oud-leden, de s.v. De Meer-teams, de sponsoren en het bedrijfsleven nodig. Immers: iedere gift resulteert in een lagere lening. De wijze waarop hebben we zo concreet mogelijk gemaakt.

€ 25 PER STEEN

Draag je steentje bij. Iedere steen is welkom, koop je minimaal vier stenen, dan zorgen wij dat je naam op een mooi bord komt te staan.

€ 250 | € 500 | € 1.000

Vereeuwig jezelf met een persoonlijk naamplaatje op de mooiste plekken van de club. Van de hal in de kantine (€ 250) tot boven de bar (€500) of zelfs op het nieuwe, veel ruimere terras (€ 1.000).

€ 1.000 OF MEER

Speciaal voor het bedrijfsleven en de sponsoren zullen we de borden langs de velden vernieuwen. Daarnaast hebben we nog veel meer mogelijkheden voor naamsvermelding, zoals op de website, in/op het gebouw en meer. Of wat vind je ervan om een kleedkamer naar je bedrijf te laten noemen? Meedoen met je bedrijf? Stuur een mailtje naar sponsoring(at)svdemeer.nl en wij nemen contact met je op. Voor een zakelijke donatie of sponsoring vanaf 250,- ontvang je uiteraard een factuur die je in de boekhouding kunt verwerken.

Mooie aftrekpost nog voor 2018!

Samen gaan we het doen

Je kunt dus meedoen vanaf 1 steen van 25 Euro tot hoe ver je maar wilt gaan. Betalen kan door overschrijving op bankrekening  NL09 INGB 0005 0175 71  tnv  s.v. De Meer, onder vermelding van Nieuwbouw en de naam die op je naambordje moet worden geschreven. Als er snel en voldoende geld binnen komt kunnen we komend voorjaar/zomer al gaan bouwen!

Naast een financiële bijdrage kun je ook meedoen door je op te geven voor het team dat tijdens de bouw de zelfwerkzaamheden gaat verrichten. Ook adviezen en goeie ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.

Alvast heel veel dank namens het Bestuur,

Leo van Vuuren, voorzitter