Straatverlichting sportpark Drieburg al weken stuk

20 november 2023 - Door: Bestuur

Het is jullie waarschijnlijk allemaal wel al opgevallen, maar de straatverlichting op Sportpark Drieburg is nu al een aantal weken stuk. Er zijn al personen beroofd, in meerdere auto's ingebroken en het wachten is op het volgende drama. De Gemeente wijst naar netbeheerder Liander die op hun beurt weer laten weten geen capaciteit te hebben om de defecte elektriciteitskabel te vervangen.

Door de media aandacht van de clubs op Drieburg lijkt er nu wel enig schot in de zaak te zitten. Echt snel gaat allemaal niet. Wees dus op je hoede als je in de avond naar de club komt, of weer naar huis gaat. Hou je aan de snelheid (of liever even nog wat minder dan 30 km/u), laat kinderen niet alleen fietsen en zorg dat alle waardevolle spullen uit je auto zijn.