Steun De Meer met Eredivisie Live

9 oktober 2009

Je club doet mee aan de landelijke Steun-je-Club actie oftewel de Eredivisie Live ledenwervingsactie.
De actie gaat op woensdag 9 september van start en wordt afgesloten op 31 december 2009. Je club wordt beloond voor elke nieuwe Eredivisie Live abonnee. Per geworven abonnee, die minimaal drie maanden abonnee blijft, ontvangt je club een vergoeding. De vergoeding per abonnee is € 20 euro. Bovendien zendt Eredivisie Live van de drie clubs die de meeste abonnees aandragen een wedstrijd uit. U leest het goed inclusief voor- en nabeschouwing met natuurlijk een van onze bekende analytici. De club bepaalt zelf welke wedstrijd. Ook benieuwd wat Jan van Halst van bijvoorbeeld jullie keeper of spits vindt?

• Aanmelden voor deze unieke actie kan via 0909- 0101 (10 ct. p/m)of via www.eredivisielive.nl/steunjeclub voor de eerste 2 maanden gratis Eredivisie Live. Let op: alleen door het invullen van de naam van jouw amateurclub, welke middels een dropdown(keuze menu) gekozen kan worden, wordt de nieuwe abonnee bij de ranking van je eigen club geteld