Speel jezelf in DE ELF

11 februari 2014

Speel jezelf in DE ELF is hét voetbaltoernooi - georganiseerd door voetbalmaandblad ELF Voetbal - voor de D-, E- en F-jeugd, waarbij wordt gezocht naar DEBeste ELF voetbalpupillen van Nederland. Binnenkort vindt dit ook bij u in de buurt plaats!  Speel jezelf in DE ELF zal op 25 Februari  bij TOS Actief en 27 Februari bij Amstelveen Heemraad plaatsvinden. Bij Speel jezelf in DE ELF gaan wij op zoek naar de talentvolste en sportiefste jongetjes en meisjes van Nederland. Hierbij richten we ons op de D-, E– en F pupillen. In onder andere de herfst-, krokus- en meivakantie organiseren wij door heel Nederland een aantal voorrondes. Bij iedere voorronde worden 11 spelertjes per leeftijdscategorie uitgekozen. Zij zijn DE ELF van die dag en gaan het aan het eind van het seizoen in een onderling toernooi opnemen tegen al die andere ELF’s uit andere voorrondes. Vervolgens wordt uit deze jongetjes en meisjes weer DE ELF van Nederland (D, E en F) gekozen. Deze spelertjes krijgen tussen alle profvoetballers hun eigen foto in de Nationale Voetbalgids en maken kans op deelname aan een Real Madrid Voetbalkamp t.w.v. € 390,-. Verder zorgen wij ook voor een unieke belevenis bij een club uit het Betaalde Voetbal. Gedurende de dag zal een onderling toernooi worden gespeeld en een clinic worden gegeven toegespitst op een speciaal onderdeel van het spel. Scouts zullen de hele dag in de rondte lopen om uiteindelijk hun keus te maken. Deelname aan deze dag kost € 29,95,- p.p. en dat is inclusief het verrassingspakket voor iedere deelnemer.

Meld je nu aan en schrijf je in op www.speeljezelfinde11.nl