Seizoenafsluitend toernooi bij De Meer op 6 juni

2 juni 2010

Wij verzoeken alle teams uiterlijk om 11.00 uur aanwezig te zijn, zodat het toernooi op tijd kan beginnen. Voor de teams die zich hebben opgegeven voor de bbq geldt dat ze bij het ophalen van de kleedkamersleutel het inschrijfgeld voor de bbq dienen te voldoen (bedrag € 10 p.p. afhankelijk van het opgegeven aantal). De aanvoerders van de teams dienen zich dus te melden in de bestuurskamer waar ze tegen betaling van € 10,- borg de kleedkamersleutel ontvangen (dus niet aan de bar).

In deze bijlage het wedstrijdprogramma (inclusief wanneer jouw team een wedstrijdje moet fluiten), wedstrijdreglement en kleedkamerindeling voor het afsluitende toernooi van aanstaande zondag. Het toernooi begint om 11.30 uur.
De weersvoorspellingen voor zondag zijn werkelijk fantastisch dus het belooft een mooie zonovergoten afsluiting van het seizoen te worden. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, maar als er nog vragen zijn weten jullie mij te vinden.

Met vriendelijke groet,

Richard Agterberg