Ruime overwinning van Zondag 1 tegen OSC

1 april 2013

Onder leiding van scheidsrechter Achthoven speelde de Zondag 1 een koude late zaterdagmiddag inhaalwedstrijd op het veld van vv OSC.

Het bleek al meteen dat De Meer veel sterker was.
OSC trok zich massaal terug en probeerde met een counter onze verdediging te verschalken. Door enkelijke slordigheden van De Meer achterin lukte dat ook bijna, maar de spits faalde gelukkig.
De Meer hierdoor wakker geschud, schroefde het tempo op en er kwamen mooie kansen. Uit weer een mooie combinatie was het na 30 minuten Ruben die met een hard schot eindelijk de 0-1 liet aantekenen. Niet veel later gevolgd door weer een doelpunt van Ruben waar de hele voorhoede met mooi voetbal aandeel aan had, 0-2.
Na de thee weer een veel sterker De Meer, mede doordat tegenstander OSC met 10 man op het veld verscheen aangezien het geen wisselmogelijkheden meer had, dat met goed combinatievoetbal de tegenstander helemaal zoek speelde.
Het was dan ook geen wonder dat er nog een aantal doelpunten vielen. Eerst een fraaie volley van Louis na een mooie voorzet van Sebastian, 0-3 en later in de wedstrijd was het Thomas die met een rake kopbal vanuit een corner de 0-4 kon aantekenen. Tegen het einde was het ook nog Stefan die er 0-5 van maakte nadat Matthijs goed de achterlijn wist te halen en de bal terug kon leggen.

Ondanks de kou voelde deze overwinning warm aan. Aanstaande maandag, 2e paasdag, weer de belangrijke wedstrijd tegen Swift. Deze wedstrijd begint om 14:00 uur op Sportpark Drieburg.
Van uw verslaggever langs de lijn; Bert Helsloot.