Roy Wismeijer nieuwe trainer Zaterdag 1

29 maart 2024 - Door: Voetbalcommissie

Beste leden en supporters, met een mix van emoties kondigen we vandaag het vertrek aan van onze gewaardeerde trainer, René Panhuis. Na twee prachtige jaren waarin we samen hoogtepunten hebben beleefd en uitdagingen hebben overwonnen, gaat René een nieuwe weg inslaan. We willen René hartelijk bedanken voor zijn toewijding, passie en harde werk dat hij heeft geïnvesteerd in ons team. Zijn bijdrage heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten en we wensen hem het allerbeste in zijn toekomstige ondernemingen.

Met opwinding kondigen we tevens aan dat Roy Wismeijer het komende seizoen onze nieuwe hoofdtrainer zal zijn. Roy is geen onbekende binnen onze club, afkomstig uit onze eigen vijver van talent. Momenteel is Roy zelf speler van de Zaterdag 1 en combineert hij dit sinds enkele jaren met het hoofdtrainerschap van de Vrouwen 1 waarmee hij uitstekende resultaten heeft behaald. Nu krijgt hij de kans om zijn vaardigheden en passie over te brengen naar ons heren zaterdag 1 team. We heten Roy van harte welkom en kijken uit naar een succesvolle samenwerking.

Met de aanstelling van Roy Wismeijer als nieuwe trainer, zijn we ervan overtuigd dat we blijven bouwen aan het succes en de groei van ons team. We zijn vastberaden om onze ambities waar te maken en samen mooie herinneringen te creëren op en buiten het veld. De staf zal verder worden gecompleteerd door Marcel Cuiper, Davy Schniedewind en Kees Rikers.

Namens het bestuur en de spelers,

Leo van Vuuren
Voorzitter s.v. De Meer