Oud s.v. De Meer behaald gelijkspel op nieuwjaarsdag

15 december 2011

De traditionele Nieuwjaarswedstrijd is dit jaar geeindigd in een spectaculair 2-2 gelijkspel tegen de Zondag 1. Man of the match, keeper Maurice Diemers wist een punt uit het vuur te slepen door een aantal geweldige reddingen. De oudjes kwamen zoals verwacht wat scherper uit de kleedkamer dan de spelers van de zondagselectie en pakten na een benutte strapschop van Ingmar Vlieger de leiding, ruststand 1-0. Na de rust werd de Zondag 1 wat beter en de gelijkmaker van Ruben Peuchen kon dan ook niet uitblijven. Toch waren het weer de oudjes die de leiding namen dankzij een fraaie treffer van Lex Heijke.
Het slotakkoord kwam doormiddel van een harde pegel van Ashraf die daarmee een verlies wist te voorkomen, eindstand 2-2. De nieuwjaarsreceptie erna was weer prima verzorgd door het kantinepersoneel met een heerlijk buffet en genoeg drank.