Oranjefestival bij De Meer op 15 mei

31 maart 2021 - Door: Jeugdcommissie

Dag allemaal, we gaan actief werk maken van de ledenwerving voor onze mooie club. Daarom willen we op zaterdag 15 mei in het kader van het KNVB ORANJE FESTIVAL een vrienden en vriendinnen dag organiseren in de vorm van een toernooi (leeftijd tot 12 jaar).

De bedoeling is dat we ongeveer 80 kinderen van de club en 70 vriendjes en vriendinnetjes voor een paar uur vermaken en kennis laten maken met de club.

We hebben de hulp ingeschakeld van een aantal ervaren jeugdtrainers en een mooi programma in elkaar gedraaid met allerlei activiteiten en leuke verrassingen!

Dus schroom niet en geef je eigen kind en een vriendje of vriendinnetje op om van deze dag een succes te maken!

Je kunt je opgeven door Ruud van Wageningen te bellen op 06-41014509 of een mailtje te sturen naar oranjefestival(at)svdemeer.nl of op de onderstaande link op de KNVB website: https://www.knvb.nl/vrienden-envriendinnendag/meerdesv./523

Er is een beperkt aantal plekken, kindjes die een vriendje meenemen hebben voorrang!

We kijken uit naar een leuke dag zodat nog meer kinderen en hun ouders kunnen genieten van de gezelligste club van Amsterdam. Want: Nergens zo’n sfeer als bij De Meer.

De jeugdcommissie