Ontwikkelingen Jeugdbestuur

18 april 2013

Helaas heeft Ruud Krijn vanwege persoonlijk omstandigheden zijn werkzaamheden  als jeugdvoorzitter van s.v. De Meer met onmiddellijke ingang moeten beëindigen;  daarnaast hebben Judy van Es en Erik Nijhuis aangegeven dat zij na vele jaren zullen stoppen.

Wij vinden dit bijzonder jammer en s.v. De Meer is hen veel dank verschuldigd voor hun tomeloze inzet van de afgelopen jaren!   Wij hopen hen nog vaak bij de vereniging te zien.

Het goede nieuws is dat het bestuur in Ingmar Vlieger een nieuwe Jeugdvoorzitter heeft gevonden!

Ingmar Vlieger (35) is een echte De Meer-man. Lid sinds zijn geboorte, actief lid sinds 1982, heeft alle jeugdelftallen doorlopen en is thans - na vele jaren in ons kroonelftal gespeeld te hebben - nog actief in De Meer-Zo2 als veel scorende spits. Ingmar is mede-eigenaar van een administratie- en belastingadvieskantoor, getrouwd en vader van twee talentvolle kinderen.

Ingmar:  \"we zijn al druk bezig met de invullingen voor het seizoen 2013-2014 ; ik zie het daarbij als een belangrijke taak van het bestuur om veel mensen te enthousiasmeren om vrijwilliger te worden binnen onze mooie vereniging. Elke bijdrage als vrijwilliger – hoe klein ook - is belangrijk. Dat wordt te vaak door iedereen onderschat. Vooral aan u; ouders van onze jeugdspelers zullen wij vragen uw steentje bij te dragen. Door deze gezamenlijke inzet is s.v. De Meer de mooie club geworden en gebleven waar iedereen nog steeds met veel plezier komt voetballen.”

Bestuur s.v. De Meer