In memoriam: Simon de Boer

4 september 2023 - Door: Bestuur

Ons bereikte het droevige bericht dat Simon de Boer op 24 augustus 2023 na een kort ziekbed op 86-jarige leeftijd is overleden. Simon was een sportman in hart en nieren en beoefende met verve verschillende sporten, ook was hij een begenadigd zanger bij het Amsterdams Havenkoor, dat was zijn lust en zijn leven.

Hij maakte jarenlang deel uit van de lagere zondagseniorenteams en stond als robuuste centrale verdediger zijn mannetje, vaak ook vergezeld door zijn echtgenote en trouwe supporster Wil.

Door een oogblessure was hij helaas genoodzaakt te stoppen met voetballen, wat hem zeer speet, bij zijn gezellige afscheidswedstrijd hing het doelnet vol met allerlei leuzen o.a. Simon bedankt. In en buiten het veld kon je altijd rekenen op Simon, hij was een alleraardigste man en altijd goed gehumeurd, daarom was hij samen met Wil een sieraad voor De Meer.

Wij wensen Wil en de naaste familie de komende tijd veel sterkte en kracht toe om het verlies van Simon te kunnen verwerken en dragen, hij zal zeer node gemist worden.

Het indrukwekkende en liefdevolle afscheid met prachtige muziek en schitterende toespraken heeft inmiddels plaatsgevonden in het Crematorium in De Kwakel.

Het Bestuur
s.v. De Meer